10. kesäkuuta 2012

Minttu!

Tässä pieni kunnianosoitus lemmikilleni, joka ymmärtää minua paremmin kuin uskoisi. Hän on niin kiltti ollut viime päivät kun olen flunssaani parannellut. Kävi lauantai aamuna minua herättelemässä, kiipesi rintani päälle ja venutti kaulaansa että sai nuuhkaistua nenääni, sitten jäi katsomaan minua siihen pää kallellaan :) ei siinä muuta voinut kuin antaa pienet rapsutukset ja paijata. 
Viime vuonna, kun minulla oli hammassärkyä silloinkin Minttuseni tuli minua herättelemään. Huomasi emännän kyljellään, silmät kivusta vettä vuotavina ja niin kissa tuli lähemmäs, meni makuulle oikeanpuolen etutassun ojensi ja laitto minun poskelle; sille kipeälle! Sanoin kiitos ja sain vähän nukutuksi. Kissoilla taitaa olla erityislahjoja 


 Tällä sievällä nenällä hän minua haisteli ja totesi tilani flunssaksi.


 Näillä anturoilla vatsaani polki pehmeämmäksi halaus paikaksi.


 Hyvin ansaittu lepotauko


2 kommenttia:

  1. Miten suloinen minttu ja Mintun vaaleanpunainen nenu ja anturat ! :)
    meidän kyyhkenharmaiden/musta shaded väristen Norjalaisten Metsäkissa Tyttöjen (Melissa-Baby ja Namine)
    nenut on jännät liilanharmaat samoin "varpaat" !!
    Sinulla on kiva blogi!

    VastaaPoista
  2. Lumiruusu:

    Kiitos mukavista sanoistasi :)
    Kaikki kissat ovat ihania, mutta Mintun veli oli minusta todella kaunis..muuten oranssi mutta nenu oli vaaleanpunaisen suloinen. Oikea sydäntensärkijä ;)

    VastaaPoista

Jätäthän viestin vierailustasi. Kiitos :)