20. tammikuuta 2014

Kohta 7 vuotias!

Tajusin että olen kirjoitellut blogiani kohta seitsemän vuotta. Paljon on asioita tuona aikana tapahtunut..rakennettu taloa, muutettu, purettu vanha talo, neulottu ja virkattu. Muita askarteluja unohtamatta. Ensimmäinen postaukseni 23.helmikuuta 2007 koski koiran neuletta. Sittemmin kehittelin oman ohjeen pienen koiran neuleeseen ja on ollut linkatuin sivu blogissani. :D Koirailut on jääneet sen jälkeen vähemmälle, vaikka ystävälläni vieläkin on nuita kääpiöpinsereitä.

Mietin että jos jaksan, ehdin taikka keksin jotain hauskaa; voisin järjestää arvonnan! Mitään en siis vielä kuitenkaan lupaa. Mietin sitäkin että kenelle. Monen nähnyt antavan monta arpaa esim. kommentoinnista yksi, jaosta toinen ja kolmas jos on lukija. Menee vähän monimutkaiseksi, eikö? Ehdotuksia otetaan vastaan.


"Maas on hanki ja järvet jäässä." Tää on kyl puro.

6 kommenttia:

  1. Onnea melkein koulu ikään päässylle :)
    Arvonta on kiva juttu, mutta ei kokemusta niistä niin en voi ehdottaa mitään....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Juu ei se mitään, täytyy mietiskellä.

      Poista
  2. Mua jpstain syystä ärsyttää noi "toinen arpa, kun jaat ja kolmas kun oot lukija ja neljäs kun seisot päälläsi...". Onhan se varma tapa saada ihmiset jakamaan arvontaa ja sitä kautta enemmän porukkaa käymään blogissa, mutta olen niin skeptinen, että mietin, et kuinka moni arvonnan järjestäjä oikeasti lopulta toteuttaa (ja miten?) noi useammat arpaliput, jos osallistujia on kymmenittäin... Ja mä haluan, että ihmiset (vaikka niitä olisikin vain muutama) seuraa mun blogia siksi, että ne tykkää siitä, eikä jonkun arpajaisvoiton toivossa.

    Mut niin, tää on mun mielipide vaan :) Onnea melkein kouluikäiselle blogille! Mä olen aloittanut käsityöblogini 3.5.2006, eli aika pitkään oon ehtinyt jo sitäkin pitää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja oletp siekin pitkän taipaleen tehnyt.

      Sitähän mietinkin että se on liian sekavaa minulle. Mulla on ollut jo aiemminkin arvonta, palkinnon sai silloin kolme tyyppiä. :) Ihan mun itse tekemiä koruja. Hetkellisesti se nostaakin blogissa kävijämäärää, mutta ne jotka on ja ovat vielä arvonnan jälkeen merkkaa enemmän kuin ketään palkinnon toivossa kommentoinut.

      Poista

Jätäthän viestin vierailustasi. Kiitos :)